Kakovostne storitve zavarovalnega posredovanja se zmeraj začnejo z analizo zavarovanj in rizikov pri naročniku. To zajema pregled obstoječih zavarovanih polic ter pregled preteklih škod (frekvenca, velikost, vrsta škod).
Na osnovi opravljene analize predlagamo oblikovanje programa upravljanja tveganj glede na dejavnost naročnika oz. zapisano drugače – katere rizike obdržati in katere prenesti na zavarovalnico.
Ko se uskladimo glede prenosa tveganj na zavarovalnico, oblikujemo povpraševanje bodisi v obliki direktnega poziva obstoječi zavarovalnici bodisi v obliki (mednarodnega) razpisa ter tako pridobimo zavarovalne ponudbe.
Prejete ponudbe analiziramo in spravimo na skupni imenovalec, da lahko svetujemo pri izbiri najprimernejših zavarovalnih rešitev. Po odločitvi stranke realiziramo zavarovalni program oz. poskrbimo, da se podpišejo ustrezne zavarovalne pogodbe.
Po podpisu skrbimo za upravljanje in administracija zavarovanj ter ustrezno izobrazimo zaposlene, ki so zadolženi za zavarovalno področje.
Ob nastanku škodnega primera svetujemo kako ustrezno prijaviti škodni primer in aktivno bedimo nad postopkom reševanja nastalih škod.
Medtem pa ves čas aktivno spremljamo zavarovalni trg in stranko informiramo o potencialnih možnosti sprememb pri izbiri zavarovalnice in zavarovanju novih tveganj, ki se pojavijo tekom sodelovanja.